[iklan seketika]

May 9, 2014

1st time insyirah @shopping mall

boleh x aku x perasan langsung yg insyirah x pernah lagi pegi shopping mall since her birth..hahaha..sian betol anak aku!kalau pergi pn ibu dia je pergi sorg2..ibu dia mmg lagi prefer shopping sorang2.x yah la susah2 nk kelek anak.memang dh hobi kot sejak single mingle dlu nk jalan sorang2 kat shopping mall...so,smlm aku cuti sebab babysitter mintak cuti.alang2 aku nk cari barang kat ioi mall,terfikir nak bawak anak jalan2 la round dlm tu.nsbaik x buat hal..pergi,dia tido..balik dia dok main2 botol susu dia..heee~
Mula2 sampai tu mmg terbeliak la mata anak aku..hahahahaaa.jakun kot tgok ramai sgt.naik escalator pn bukan main pelik ape la tinggi sgt ni bila pandang bawah..;p






*semua separuh muka je..haha.dia dh meronta2,ibu x leh nk selfie

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]