[iklan seketika]

May 14, 2014

stop STALKING FACEBOOK

aku rasa for time being aku kena stop layan facebook..hahaha.sebab aku rasa skrg aku mcm dh sakit kepala yg amat sebab sikit2 nk usha FB..sikit2 nk pegang handphone nk usha FB..haha.actually aku ada 2 akaun..1 for personal:NAD HIM and 1 more for public:INSHE MI...beza dua2 ni yg personal tu utk yg aku kenal je.yg public tu utk ala2 bisnes ke,nk usha2 barang ke..join group ke..friend pn aku main approved n main add aja..hihi.aku x mau campur2 dua fb ni..
nk dijadikan cerita,yg akaun inshe mi ni aku ada join beberapa group..haishhh!aku asik nk usha je..sikit2 nk open group tu..salah satunya KAMI SUKA SUSUN ATUR..wakakakakaaaa..letih mata aku ni ha...pastu bila dh tengok,mula la kepala ligat nk buat cmtu laa.nk buat cmni la...ponet otak den ni haa dok pk2...pk je,buatnya dok lg..kuang3~ makanya aku amik inisiatif sendiri utk kurangkan pengushaan aku kepada akaun inshe mi ni utk kemaslahatan minda aku..wakakkakaaaa..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]