[iklan seketika]

Mar 3, 2014

try COCOA BUTTER skin therapy oil

haritu kan cerita pasal tangan anak aku melecur kena sup panas..ni aku tepek gambar tangan dia.alhamdulillah la amik masa x sampai seminggu kulit dia dh kering..serikk ooooo aku tgok banyak2 kali..sori nak!my careless...uwaawawaaa~ nak tunjuk x nak tunjuk gambar,tunjukkan jugak la so that aku lebih aware n alert..aku dh cuba nk jaga betol2,slalu je aku yg marah baba dia sebab kasar sgt ngn anak,last2 aku yg buat dia sakit..huk3~ memang sangat2 bersalah wokey.lagi3 bila jumpa org,org dok tanya kenapa tangan anak..adeehhh...pedehhhh~ T.T tapi u r strong nak!tengok selambe je dia dok main2 libas tangan dia.just time dressing je nangis..tp after 5 days dressing,dia dh x nangis dh..huhu.
dari atas:hari ke 7,8,9 dan 14

td aku baru je beli vit e oil..aku amik cocoa butter brand..hopefully hilang la parut merah dia tu..nanti review berkesan x oil tu..
curik gambar dari mr.google
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]