[iklan seketika]

Mar 16, 2014

BAJU ANAK utk seminggu

kepada yg pening mcm aku ni,susah sgt nk pilih baju anak utk bawa kat babysitter,baikla prepare utk seminggu terus.biar sekali je pening dari nak kena pening hari2.hahahahhahahaa..dlu aku prepare baju anak tiap2 malam utk bawa ke pengasuh.pening oooo.bukan setakat nk pk baju keje aku je,baju anak pn kena pk.haha.tp bila kawan suggest beter hantar seminggu terus,bagus gak buat cmtu.babysitter pn dh bagi green light utk letak baju insyirah seminggu terus.hari2 bawa balik baju kotor je.pagi baba just hantar anak ngn stock ebm+beg utk baju kotor je la..x de la semak sgt tangan.hihi..

pernah nampak kotak ni??huhu.dulu beli utk letak panpers insyirah.pastu aku beli lg 1 utk letak kat rmh babysitter.x nak la menyemakkn bilik dia dgn beg2 bagai..yela,baju utk seminggukn banyak.shari dh guna 3 4 helai..kalo seminggu?hee.so aku kasi organize sikit la baju2 anak tu.mudah nk pilih2 baju gak..cuma pagi isnin n petang jumaat susah sikit la nak bawa kotak ni..hu..
ok,harap dapat bagi idea kt sesiapa yg mcm pening2 lalat nk packing baju anak hari2 ke pengasuh.hihi

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]