[iklan seketika]

Mar 10, 2014

merah mak ngah RIM ko nyah!

1st day pergi keje ngn rim merah..piweeettt~!haha.al kisahnya rim kete aku dh rosak sebenarnya..haritu balik kelantan terlanggar lubang,terus kemek rim aku,plus tayar pn bocor..laki aku kata kemek teruk.aku x dapat nk imagine.dia ngn adik ipar yg p ketuk sendiri haritu..
smlm baru la aku nampak teruk cmne rim tu bila org kt bengkel tu bukak nk try bakar rim tu..bila bakar2,ketuk2,back tu normal la jugak shape dia..tp dh x berapa nk smooth la bila pusingkan rim tu..last2 decide terpaksa la beli rim lain..kononnya laki aku kata nk bagi hadiah besday in advance..mehmehmeh..yo yo ooo la.bila kata kena tukar rim,aku dh set mind nk amik warna merah..same ngn warna body kete..mmg dari dlu pk kalo tukar rim nk amik merah..malangnya yg saiz 14" non-ado pulop yg warna merah..ada 15".aku pernah dengar bila saiz rim besar dari asal,akan makan minyak banyak.nth la ek.pk2 balik try je la saiz 15" memandangkan memang tayar kete aku pn dh kena tukar gak.alang2 tukar tayar jugak,tukar saiz terus.huhu.tapi aku amik yg murah aje..rm500 rim ni..ada yg rm800,rm1k+ pn ada je..tp better try je murah.kang makan minyak banyak,rugi lak aku.hahahhaa..

rim ni ke????!!!gila meriah..hahaha.bukan rim ni ye.nmpak cam cantik,tp bila dekatkan ngn body kete,mcm fancy sgt!

amacam,ok x?hihi
lepas ni nak tengok consume banyak minyak x..kalo byk sgt,aku nak jual balik la..x mo aku pkai.
but but but..bila pakai saiz 15" ni mmg rasa naik kete tu sedap je.rasa comfort je..aku rasa mcm 'padat' je pemanduan.eh,cmne tu?keh3~pandai2la ko pk n bayangkan..
ok,total damage utk semua ni:rm880 (4 rims + 4 falken brand tyres..murah ke mahal?
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]