[iklan seketika]

Sep 5, 2014

tuan kedai FB page: THE JAR LOVER

rasa macam dah lama sgt lak aku x jengah blog kesayangan aku ni..huk3~ lately agak bz..opsss~ bukan bz kat office ye..aku tgh bz dengan tempahan orang..alhamdulillah~ x sangka barang aku jual ni ramai yg nk order..walaupn aku x untung banyak, setakat beberapa sen je pn utk 1 order kahkahkah*nak gelak besar* tapi aku enjoying it! mybe sebab aku mmg minat graphic2 ni..ye la,nama pn design engineer, design tu dh sebati dengan diri kot..huhu.tunggu la bila aku boring nnt aku stop la..;p

aku x kesah pn dapat untung banyak ke sikit, cepat ke lambat, yang penting aku yakin kalau tuhan dh memang nk bg rezeki, akan ada la jugak..insyaAllah..harapnya FB page aku tu berterusan la hendaknya..hik3~

eh,x cakap lagi apa aku jual ek.huhu.tu yg title atas tu..mehmehmeh
selamat menjengah kat sini!

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]