[iklan seketika]

Sep 10, 2014

lagi TJL -the JAR lover

sejak aku uruskan FB page aku tu,aku cm x berapa nk urus..hahaha.mlm tido pkul 12am..1am..chikenit insyirah pulak nk join tido lewat.kalo x kaco x pe..ni nk berpangku la pulak time buat keje..kalo dok diam x pe la jugak..ni nk usik2 barang aku..main keyboard la..adehh!sabo2~ nasibaik la ko anak aku insyirah oiii..hahaaha


sejak aku dok masukkn item2 yg dorg request tu, mmg kagum betollaa aku..kat rmh dorg ni mcm2 ada…halba campur la.. jintan manis laa..jintan hitam..serbuk ketumbar laa..pelaga laa..yg aku sendiri mcm tau x tau je cmne bentuk dia..rasa dia..wakkakakaa..best pulak tgok dapur dorg mcm2 ada..bila pk2 mcm nk ada je jugak semua tu,tp x pandai pn nk guna..x tau pn guna utk masak ape..bahahahaha~






No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]