[iklan seketika]

Oct 15, 2012

REVIEW - reception door gift



tadaaaa~ ni la door gift yg aku bagi kat guest yang datang...semua DIY sendiri..dari gunting ribbon,tampal ribbon, design sticker, print sticker, punch sticker, tampal sticker kt tin tu mmg semua aku DIY...fuh~ ok penat..tapi mint tin tu aku beli la kan..kalo aku kaya la kan, mmg aku nak buat kilang mint tin sendiri..boleh buat bentuk tin yang aku nak..huhu

door gift aku ni berkonsepkan "bekas boleh guna,isi2 x boleh guna..tapi boleh buat perot kenyang gak ooo..." haha.memang aku plan nk bagi orang benda yang dorg boleh guna..so this is the thing!
tapi mmg worth it la beli mint tin ni ngn kak wa~ kalo kat tempat lain melambong2 harga dia.lagi2 kat NILAI 3 tu...aku ingt murah..rupanya lagi mahal..so kepada sesiapa yang nak quotation harga mint tin ni,just pm k!kalo nak yang dah siap deco pn boleh dipertimbangkan..sendiri punya 2000 tin pn aku dpt siapkan about 2 months, insyaAllah aku boleh tolong siapa2 yang berminat nak gunakan khidmat aku..hehee..
(ok,perenggan ni ada ayat nak buat marketing di situ..wakkakakaaa)


dalam tin ktorg masukkan asam kulit limau + 5 mentos + 5 choclair...ni requested by abah.abah nak tin tu nmpak penuh.hee


lepas dah deco masukkan balik tin2 dalam plastic sementara tunggu nak dihantar ke melaka..hihi

p/s..thanks a looooottttt to mak sebab SPONSOR duit beli mint tin ni..and abah sebab SPONSOR beli isi2 dalam mint tin tu...huhuhu...


13 comments:

  1. Sy nk tau harga tuk 1000pcs without deco..tq..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh bg email address x.senang nk deal...tq=))

      Delete
  2. bole email harga mint tint x..email kt rosadayu@gmail.com..tq sis.

    ReplyDelete
  3. dear, email me plis.

    thnx.
    miszcharmed@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh pm harga utk 150 with and without deco?
      Nak yang 4 segi warna hijau daun.

      Pm to sahabathijau21@gmail.com
      Thanks

      Delete
  4. email quotation plss

    amyshazana87@gmail.com


    tq

    ReplyDelete
  5. Salam utk 150pax without deco brape,yea?

    Oohpelangi@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Salam sis.. Nk jg quotation mint tin box.. Xthu plak nilai lg mahal.. Huhu

    Azwina.amin@gmail com

    ReplyDelete
  7. Nak quotation harge boleh?
    nurhazimahrahman@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear hazyma,dah x open for order la..huhu.sori!

      Delete

[iklan seketika]