[iklan seketika]

Oct 19, 2012

PESANAN mak!

sebenarnya tengah usha2 blog lama..mcm nak delete je blog lama tu..tapi tertarik 1 entry ni..kenangan mak pesan masak sayur while she goes to school dolu2..nak copy paste html entry tu la kat sini...nampak mcm cute je..huhu

---> babai blog lama..aku mau delete~


ni la entry dari blog lama;

eh,note apekah ini???

pelik je bunyiknye..haha.tp ni la yg slalu aku dpt time2 mate ade taik mate lg,tros pegi ke dapur..notes ni dtgnye dari mak aku tuan2 dan puan2..hu.slalu kalo time aku cuti keje,tp mak aku p skola,kalo mak nk aku soh msak pape,dy tinggalkn notes..nk soh msak sayur cmpur ke..msak sayur air ke..pape jela.*tp yg simple2 je laa.yg 'x simple' mak aku dah msak awl2..bkn nk kate aku msak x sedap wokey..hahaaha.sje je mak aku bg aku mse lebih ckit ntok berehat kat rmh..cover2..ngeh3~


ehee~ sayur dh ciap2 d potong2kn...;p

note ats 2 slh satu yg aku dpt la..pas bace note 2,tghari 2 bermula la operasi masak..aku pn sungguh2 la tumis bwang sgale bagai kt dlm kuali..somangat punye somangat nk msak,ttbe terpk nk bace blik note 2..huh??msak tumis air??ttbe aku dh terconfuse..msak cmne ni..tumis?air?stelah kaji dan selidik ayat yg mak aku bg 2,stelah gunekn sume talian hayat,baru aku pasan...mak aku soh msak berkuah daaaa~ tgok kt periuk lain pn ade ikan sambal..lauk kuah x de..

nyum3~

aah sudaaaa~ cmne ni?gelabah la kejap 5 6 saat..keh3~ pas2 ape lg,aku pn msokkn je la air lebih2 dlm kuali 2..ape susah..bgos~ ank sape la ni msak kuah gune kuali..cm x de periuk je..pas2 knon2 nk cover ngn mak aku,pas dh ciap msak,aku pn transfer lauk 2 ke periuk..kah3~ x senonoh sungguh ko ni nadiah oooiii~ mak blik2 je dari skola,tgok sayur dh ciap..hoho.tp las2 aku cite gak aku msak sayur 2 dlm kuali..ingt nk goreng..gupenye nk msak sayur air..blasahhhhh~

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]