[iklan seketika]

Oct 29, 2012

alhamdulillah..HAPPY 1st month ANNIVERSARY!

mcm x sangka dah sebulan dah aku kawen..huhu.pantas betol masa berlalu..macam baru je rasa berdebar2 nk dinikahkan dulu...;p (berdebar2 ke..macam blur je aku dulu masa husband nak akad nikah..sampai x tau akad nikah tu testing ke betol2...hahaa.siap tny mak andam "ni testing ke betol2..")

apa2 pn semoga ikatan perkahwinan kami berkekalan hingga akhir hayat..mmg diakui aku sgt dikasihi oleh en.suami..jiwang siooott ayat..haha.semoga kami tabah mengharungi liku2 onak dan duri kehidupan kami pada masa akan datang........amiin~


untuk suamiku~
"tuhan,tolong aku luaskan rezeki suamiku,berikan dia nikmat kesihatan yg sihat,kasih sayang yg melimpah ruah..tetapkan dia supaya sentiasa berada dilandasanMu..erat dan kekalkanla ikatan perkahwinan kami.....sebagai tanda terima kasihku kepadanya kerana membahagiakan aku..."

1 comment:

[iklan seketika]