[iklan seketika]

Sep 22, 2012

pening lain lak datang~ *_*

yang kt atas ni aku buat comparison between two condition..aku kena gak cari rumah sewa sebab rumah sindiri siap bln 3 taun depan..makanya aku and en.P nak kena pening cari rumah sewa..lg 1 week nak langsung,rumah x dapat2 lagi..wakakaaa~ apakah!

so pic kat atas tu aku buat calculation for rental payment between unfurnished house and fully furnished house.
major points yang aku pening skrg ni either

nak rumah kosong,monthly payment rendah,tapi deposit tinggi
@
rumah semua barang dah ada,monthly payment tinggi,tapi deposit rendah

unfurnished kena pk betul2 ni..waaa~ so kenapa ssapa nak kawen tu,sila cari rumah awl2,jgn jadi mcm aku...even aku mmg dah cari dari awl je,tapi en.P cerewet.x setuju yg aku cari tu..dia nak yg bagus2 aje..duit pun kena bagoooss laa T.T

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]