[iklan seketika]

Sep 10, 2012

parent P ke rumah parent L

aku z tau nk buat post title apa..ahaha.bg title straight to the point je laa.sbnanya aku terfikir,ada x parent perempuan pergi ke rumah parent lelaki sedangkan perempuan tu x pernah lg jejak ke rumah famili lelaki..haha.ni jd kat aku.slalu sang perempuan dtg dulu rumah sang lelaki,berkenalan ngn famili dia.tp kes aku ni lain..parent aku lak dah sampai dulu rumah dorg..bukan setakat singgah sekejap,siap bermalam lg tu..haha.ada nampak bibit2 kemesraan di situ ya..;p aku jmp parent en.P pn kt luar je la selama ni.x penah smpai lg rmh dorg..kalo nk dtg rumah dorg??jangan harappp..mak aku x bagi..x manis katanya sbb kg dia kan jauh.so x elok berdua2 dlm kete dlm perjalanan yg jauh..so ble parent aku dah ke rmh famili en.P, apa lagi..aku dgn rakusnya korek ussemua psal rumah dorg n famili dorg.neves oii.kena tau gak cara kehidupan dorg.bagus gak sbnanya kalau famili aku pegi rmh dorg.at least dorg leh bayangkan kehidupan aku kat rumah dorg nnt.hahahaa..

oleh itu,kepada semua mak mak bapak bapak,sila lawat bakal biras anda sebelum anak anda berkahwin..hihi


No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]