[iklan seketika]

Sep 6, 2012

mula mengedarkan kad jemputan

minggu ni dah start edar kad kat kenalan..1st stage aku dah edar kt kawan2 yang datang beraya kat rumah. then aku hantar kat ex-housemate kat port klang..this week aku dah bagi kat officemate n bos..hik3~

kat fb pn aku baru je jemput..tp jemput yang dikenali and pernah rapat suatu ketika dulu..haha.aku x create event..just post kat school group and bagi message kt kosmate2..lepas ni nak jemput rakan2 kolej..itu sajaaa..huhu.even aku tau dlm banyak2 tu maybe just 1 or 2% only yang available to come, tapi aku jemput jee..ye la masing2 dah banyak komitmen dan kampung aku ni pn jaooohhhh benooo kat melaka.haha.but at least aku dah inform dorg pasal majlis aku ni..nnt x de la dorg kata aku x ajak...=))

card designed by the bride..=)

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]