[iklan seketika]

Sep 8, 2012

al-rahman al-rahim

bismillahirrahmanirrahimmm....
kalau kita benar2 yakin tuhan sentiasa dengan kita dan yakin tuhan maha pemurah lg maha penyanyang,maka rezeki yang x disangka2 akan dtg dalam masa kita mencari2..
huhu..benda ni mmg aku perasan slalu jadi kat aku.alhamdulillah~ bila aku dlm kesusahan ke kesulitan ke,aku yakin tuhan pasti akan tolong..kenduri aku pn dh semakin dkt..mcm2 nk kena bayar dah.so aku terfikir kalau la ada lg duit lebih kan seronok..haha.
baru2 ni aku teringat pasal duit masa aku outstation kt china dlu still x convert lg.haha.dulu mmg aku saje biakan..dh dkt stahun juga la aku biakan.ni teringat balik alangkah bahagianya..haha.RMB1000..after  convert dpt berapa??hehe.
ni kes aritu..kes pagi td lain lak.aku selongkar kotak lama aku nk cari getah rambut.nampak sampul duit raya..bila aku tgok dalamnya....OMG!ada berpuluh2 kepingan rm1,balance duit raya yg aku nk bg kt budak2 2 tahun lepaass..lame gila!pastu ada skeping rm50 n rm30..huhu.seronok gila aku...alhamdulillah..

moral of the story ---> setiap kali berdoa,yakin la tuhan pasti akan makbulkan dan bagi yg terbaik..kalo x termakbul lg,mungkin itu bukan terbaik untuk kita dan ada hikmah disebaliknya...wallahualam~

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]