[iklan seketika]

Dec 22, 2015

Free VIDEO CALL

 Aku x tau la ramai dh tau ke x..tp bg aku,aku baru je tau pasal bendealah ni.hahaha.ni pn laki aku yg kenalkn..iye laa laki bini dok jauh buat sementara waktu le katekan..bini pantang kat kampung.rindu rinduan le katakn... *tapi benonyaa si baba rindu kat kak shea.nk tgok kak shea lebih dari si ibu* haha.

Best gak IMO ni..mmg video call.nk install pn senang.

Step yg mudah;
1. Cari kat google play
2. Search 'imo'
3. Dh jumpa tu install aje la..

Free je.sama je cm wasup,telegram semua tu.kena ada tenet baru leh guna..nak kata free x free la sebab ko bayar bil tenet.hahaha.tp kalo ko guna org lain punya tenet,kira free la sebab ko x yah bayar bil..keh3~ *x baik ye curi2 tenet org.tapi kes aku ni guna tenet abah x pe..tenet kat kampung..huhu*

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]