[iklan seketika]

Jun 2, 2015

Loya di kehamilan ke-2

*Drafted on 3 April 2015

Skrg minggu ke-6
Compare dgn morning sickness masa mengandungkn insyirah lain sgt!dlu aku x rasa pn loya2..kembang tekak ke hape..cuma yg aku ingt dlu aku pernah mintah sekali ke dua kali cmtu je la..kalo loya2 tu mmg amat sgt sgt!nth ada ke x ek,aku pn x ingt.huhu..

Tp utk yg kali ni, tekak aku mmg sensitif..asik rasa loya je..time mkn x de la loya..after makan tu mcm kembang je tekak.nsbaik awl tahun dlu adik aku ade bg jeruk dari penang.dlu mmg slow sgt la nk habis sebab x minat sgt.huhu.ni dh kembang2 tekak je,mmg jd harapan nusa dan bangsa la jeruk tu..aku mmg letak kat office.tp setakat ni masih x pernah lg la muntah.huhu..kalo loya2 tu mmg dh byk kali sgt..cuma aku control mcm biasa je kalo kat office ni sebab org lain semua x tau lg aku pregnant.huhu.

Time aku taip ni,aku tgh rasa loya bila kakak cleaner dlm office aku ni basuh toilet..bukan loya sebab bau busuk toilet..tp mcm loya sebab bau pencuci toilet tuuuu!!!!! Uwaaaa~

Nak cari biskut laaaa nk sumbat dlm mulut!!!!!!
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]