[iklan seketika]

Jun 2, 2015

Akhirnya pening TILAM dh settle..huhu

Dh berbulan2 sebenarnya aku pening ngn tilam single aku tu..nk buang sayang..nk simpan mcm dh x de tempat.huhu.guna pn dh jarang sgt.konon nak bagi tetamu guna.tp kebarangkalian nk guna tu 1 dari 50 kot!haha..ye la..tetamu dtg tido pn slalu parent ngn in law je..dorg tido atas katil je la..kalo ramai2 dtg br ada yg tido kat lantai.hehe.tp dorg lak lg suka nk tido kat toto..last2 dok diam je la tilam tu.

Aku plan nk jual kat komuniti area rmh aku je..aku tny kat mak boleh ke nk jual..mak aku yg belikn tilam tu dlu masa zaman bujang dok rmh sewa.haha.tu pn guna 2 tahun cmtu sebab pastu aku pndah2 rmh sewa,rmh kakak aku.so x guna dh tilam tu sgt..mak aku kata bg je la kat orang.hehehe..tp aku rasa jual je la murah2 leh buat utk raya.hahaha..

Lagi pulak aku nk nyah tilam tu sebab nk buat sumthing kat bilik tu..dh lama aku nk jual,tp sebab since awl tahun aritu ada je halnya..pastu sejak pregnant ni asik lemau jeeee..wiken aku dok terbongkang je.x de mood nk amik gambar tilam tu pn utk di jual!!hahaha.sakeeettt!mls yg amat!!


*eh,apsal fb nama lain??hehe.tu akaun utk bisness =)

Akhirnya semalam aku sempat gak post n jual.alhamdulillah~ mmg ada yg nak..tilam tu pn bagus je lagi..just warna cadar dh luntur la atas tilam tu.


*ni belah yg ok..cantik n tebal je lg kn..nk jual pn syg sebenarnya.hahahhahaa


*ni laa bilik aku simpan tilam tu.sebelah dinding tu..mlm tadi dh lapang..dah boleh mulakn project!!!huhuhu..harap2 badan pn dh ok skrg ni..myb hb aku pn dh ok kot..next wik cek darah lg =) tu ada tilam lagi seketui kan..tilam tu dh x tergamak nk jual sebab laki aku dh buat lenjan.haha..dok melepak buat baring2 main game..^.^" tgok la nak buang or mybe leh buat bench,pastu potong tilam tu jd kecik sikit.buat mcm sofa..hahaha..tinggi menggunung hajat mak!!!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]