[iklan seketika]

Dec 31, 2014

Goodbye 2014.. Welcome 2015


gambar atas tu curik kat google..pastu edit sikit..pastu share kat theJARlover..pastu malas nak edit2 bagai..tepek terus kat blog..haha.

Apa cerita 2014 yg x terhabis???

Aku sebenarnya x pernah kot buat azam every new year..main layan je.hahaha..very the pemalas nak pk! tp bulan dec,bln ni la tu...tetibe baru nk buat azam b4 nk masuk tahun baru..tp dua2 x lepas..wakakakakaaa..ape dia?

1. nk khatam alquran (alhamdulillah br x sampai 5 kali pon kot!!! ^.^") even sebenarnya tinggal beberapa helai je lagi.dalam 10 helai kot..kahkahkahh..sadis!

2. nak kemas laundry cum stor rumah aku tu.pon x capai2 gak..kat office bukan main membuak2 x sabaq nk kemas,tp sampai rumah dok leka2 main ngn chikenet..dok tgok tv..dok bukak kedai..ada jugak la kemas2 pape patut kat stor tu tapi x nampak pape perubahan pn!!hahahaha.ada la rak ikea tu 1 aras aku ubah kasi tinggi sikit..
Jumpa lak gambar lama rak ni kat handphone.
tp ni dh lama,dh tukar lain..pn nk tukar lg..huhu

Ok,2 ni je azam bulan dec 2014 aku yg harusss la x tercapai..huk3

AZAM 2015???
mmm~ kalau main2 cakap boleh la..banyak jugak la..tp x de la nak kate kena capai..tgok rezeki jugak... (alasan sahaja!sekian..)

1. Generate adik insyirah (perghh generate ko! guna bahasa kat tempat keje..hihi) ni bukan azam..ni rezeki jugak.kalau tuhan nk bg,ada la tu..kalo tuhan kata insyirah je anak aku,itu jr laaa..kalo tuhan kata belum masanya,belum la jugakk...perancangan tuhan adalah terbaik!! ^.^

2. Tukar kerja..mmm~ ni pn nth la.aku suke sgt keje skrg..dh 6 tahun oiii..the main point sbb anual leave byk!sampai 20+ hahaha.company lain mostly mcm belas2 je kot.ni cite private company la.. =)

3. Tukar kereta..yg ni azam ngada2 namanya sebab next year dh abis bayar duit kete..hahaha.tp terfikir gak nak merasa bawak kete free kan..ehee~ tgok la cmne..

4. Of course la kalo boleh nk majukan lagi bisnes aku yg mcm comei2 tu..mehmehmeh..

Ok, ni je la kot azam rekaan kuuuuu......
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]