[iklan seketika]

Jan 2, 2015

ampaian tarik tolak di dinding a.k.a retractable hanger

Azam dec 2014 dh lenyap utk kemas stor cum laundry aku..kahkahkah..selamat dtg 2015! Drill dh dapat pinjam dari kawan,tp cap china nak..confident x confident je..smlm (1jan) semangat la p cari retractable hanger..x cari sgt pn sbb dh tau kat mana nak beli..haha.byk jugak yg jual..1st time aku jumpa kat kedai2 bawah area GM klang..dh mcm berkenan,tp pk nk drill bagai biarkan je dlu hasrat ni..harga rm100+ pastu survey2 rupenya kat MR.DIY pn ada!!!!siap ada pelbagai saiz panjang lagi tu..aku nk cr yg pendek je sbb nk letak dlm bilik as an indoor hanger..harga pn lg murah.aku jumpa yg 4 kaki,rm65..kalo 5kaki rm69.90 kot x silap.nth! =) aku beli kat MR.DIY tesco extra shah alam,yg dekat dgn stadium tu..pn akj baru tau kat situ ada MR.DIY semalam!!!haha..besar pulak tu..masa aku amik batang 4kaki tu,tinggal 1 set tu je..nsbaik.hot jugak kot 4 kaki sbb aku cari kat tesco ara damansara pn habisss~
Harga: RM65
Saiz panjang: 4 kaki
Tempat beli: MR.DIY tesco extra shah alam(nearest stadium)

Tengah2 cuci mata tetiba terdengar ada suara budak nangis.makin lama makin kuat.seperti ku kenali suara itu!!!!tgok2 anak aku..nape2..td elok je meround dengan baba tgok2 barang..rupanya dia terkenan kat mainan ape nth..baba dia dh pegang.aku punya mata zuppp tgok harga!hahahaha.rm79??!!!!mainan nth apa2..namanya cash register la gitu..konon main jadi cashier la..nak!!dh la mahal.tapi yg paling penting ko x reti main pn lagi nak oiii!!!!kalau kakak muya yg umo 4 tahun tu pandai la lg nk main..huhu.aku dh dokong dia bawak pegi cari mainan lain..pn x mau,makin kuat nangis dia.adehh!ko dh pandai demand!si baba pulak dok kendong je mainan tu.cis~ last2 baba dia kat beli je la..aku mls nk layan pasrah je.dh sampai cashier br baba terkejut "eh,mahal gile harga dia" yg!!!!!sadis betul..yg sebelum2 ni dia kendong mainan tu,anak dok nangis2 main tarik2 mainan tu,boleh dia x toleh pn harga dia..ibu dia je awal2 sentuh terus scan harga.haha.ape lg,sambung bising la mulut aku kata x berbaloi laa itu la ini laa..lg sakit hati,masa makan kat tesco tu,anak diam mcm biase je.x heran pn mainan tu..hilang $$$ senang je.hahahah.harga retractable hanger ibu ko pn x mahal mcm tu.kehkehkeh.

Kan ibu dh kata ko x pandai main lagiiii...dok sepah2 je bendaalah tu kat lantai tanpa diusik T.T
Mana laaa budak setahun pandai main benda ni...adeh! Nak..nak.........

Pastu cite pasal hanger ibu tu lg sadis...tgh2 semangat nk soh baba drillkan..last2 drill tu x makan dinding!!kata pn cap x berapa nk kenal.hihi.hampaaa~

2 comments:

  1. Mr. DIY pun murah jugak.
    jimat duit

    Oihhh.. mahal benor mainan si debab tu..lagi mahal dari ampaian kain tu

    ReplyDelete
  2. aah,murahkan kat mr.diy! harap2 ampaian tu tahan lama la..nnt update kalo dh rosak..haha

    tu yg buat ibu stressss~~~mainan lg mahal dari ampaian ibu.dh la kos tanggungan barang semua dari poket ibu sebab ibu yg ajak pegi situ..hahhaa..nsbaik la anakku..huk3~

    ReplyDelete

[iklan seketika]