[iklan seketika]

Dec 3, 2014

lenovo A536 berbaloibaloibaloiloiloiii~

bajet mcm dlm gua laa ada gema2 gitu.wakakakka~
apa cite disebalik hp tu??
aku belikn sebagai hadiah anniversary mak n abah.ok fine!!bukan aku!kami adik beradik.haha.cm biasa bab2 ni aku la yg rajin nk cari hadiah.abah bg handphone.mak bg wallpaper*cadangnya* tp mak kata bg jubah sudahhh.boleh bawak pegi masjid.anak2 pn dapat pahala..^.^
cite lenovo a536 niiii;

ada beberapa je yg aku concern
1. touch screen la kn.hihi (sebelum ni abah pakai hp button biasa je.dekat 6tahun la jugak x tukar2.pn aku yg belikn.haha)

2. saiz screen x besar x kecik, 5inci

3.ram 1G rom 8G..besarkannnn.boleh muat byk gambooo cucu2.haha

4.camera belakang 5MP,boleh la nk amik gambar,amik video cucu2 ke.haha.camera depan 2MP.agak tinggi la jugak compare yg VGA yg blur2 je kalo nk selpiiiee~ ;p

empat ni je yg aku concern..cuma 1 yg x brp nk best screen revolution dia rendah.tp x pe la..dari pengguna hp berbutton nk ke touch screen,aku rs still ok la.huhu

detail spec pasal lenovo a536;


abah dtg rumah aku isnin lepas.terus la aku bg lepas dpt persetujuan adik beradik.hihi.mana tau nk bg time semua ada ke...
bila abah bukak je kotak hp dia,aku x tau apsal yg sorg ni pn tetiba selongkar laci depan tu,dok sibuk2 keluarkn hp bapak dia yg dh rosak tuu!!aku pn x tau ada hp kat dlm kotak dlm laci tu.hahahhaaa
anakkuuu anakkuuuu~

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Hahaha..budak bijak..ritu beday mil pn adik beradik bg hp.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.dia pn nk sibuk kn..
      skrg hp dh jd keperluankn eiza..yg agak canggih pn boleh dapat harga yg berpatutan..sukeeee~huhu

      Delete

[iklan seketika]