[iklan seketika]

Feb 25, 2014

warehouse sale : MY DEAR

rasanya dh sampai masa nk belikan insyirah walker..aritu baru je husband ckp nak beli walker,tp aku cm rasa awal sgt je lagi nk belikan dia..baru 7m kot!tp semalam babysitter pulak dok utarekan benda ni..dia cakap kalo boleh bg dia walker so that senang insyirah nk jalan2 or duduk sendiri..kalo x,sekarang dia asik nk ikut je kite ke mana..nak ke dapur,nak ikut..nak ke toilet,nak ikut..nanti mula laa nangis2 sambil merangkak terkedek2..hahahaaa.kalo ada walker,dapat la kita tolak dia ke mana2..maybe dia x pandai lg nak tolak2 kaki utk melangkah (tp skrg ni kaki dia bukan main tegap ooo.senak gak la perot kalo dia tendang time bf.huhu), but at least dia boleh duduk atas walker tu..kita pn x risau..kalo merangkak atas lantai,1 hal dia jadi mop lantai..hahha..2nd risau dia merangkak merayau2 ke tepi dinding,pastu nak berdiri tepi dinding.salah langkah,terjatuh nangisssss..kat wayar2 pn hotspot dia gak.plug pn sama..mommy dia a.k.a babysitter dia tu pn ckp cmtu..dia suka nak ke tempat wayar2..T.T
tin biskut pn leh jadi mainan..haha

ibu kena cari mainan baru utk dia tunggang instead of this box;p
teringat awal2 bulan aritu ada nmpak MY DEAR sales!tp x ingat berapa hb..godeh2 tenet,it’s start on 27Feb!!!yeahhh~ ada harapan nk pegi ni….pk2 mcm2 pulak nk kena beli utk chikenet tu.mcm2 pulak kua dlm kepala ibu…huhuh

3 comments:

  1. aku beli walker time my dear sale ni mcm menyesal jugakla. walker dia lebih kurg harga mcm kat jusco tu plus kat jusco lebih byk choice. tp brg2 lain kat mydear sale ni best2 jugak aku beli. todler seat, basikal, motor, tilam baby (empuk sgt akupun suka baring), buai n etc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke ida harga walker lebih kurang sama..aku tgok2 kt blogger lain,gambar2 dorg mcm byk je choices..harga pn boleh je nk dapat below rm100..mmm~ tgok stok kot..aku pn plan nk beli mcm2..tp boleh x nk bajet rm200 je..hahha.rmh aku x de tangga.so x beli kot safety gate.

      Delete
  2. haa lg satu paling berbaloi aku beli safety gate. murah compare others.. hahah

    ReplyDelete

[iklan seketika]