[iklan seketika]

Feb 7, 2014

MAB simptom

bila dh update 1 entry pasti leee nk update sebanyak mungkin..hihi..ok,last 3 weeks kan aku dh start makan MAB.simptom2 yg aku kena x berapa nak byk..sakit kepala bagai tu x ada..alhamdulillahlaaa...tapiiiiii~ mmg period aku x teratur..sampai 21 hari kauuu aku kena..huhu.aku makan hari ke-3 period seperti yg disarankan..pastu hari ke belas2 mcm dh nak stop..tetiba hari ke 12 cmtu datang balik macam hari awal2 period..banyak!*senserod* mmg lepas hari ke.15 tu dah kira darah istihadah la kan..kena solat juga..so smlm last day utk botol pertama..tunggu lagi 7 hari utk makan botol seterusnya..

so kepada beginer2 MAB,kalau period x berapa nak teratur diawal2 peringkat tu perkara biasa la..bak kata otai2 MAB itu dlm process buang darah kotor dlm badan kita..nanti tgok next period aku cmne pulak..^.^

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]