[iklan seketika]

Apr 24, 2013

2nd time brought baby item: PUREEN clearance sale


seperti yg ramai2 mak2 and mak-to-be ketahui, last weekend pureen buat clearance sale..memandangkn tahun ni 1st time aku nk jadi mak;p, so aku pn pertama kalinya terlibat dlm agenda ni.before ni jangan harap aku nk survey2 kat mana ada baby product sale..haha.oh,actually ni 2nd time aku pergi baby product sale.sebelum ni aku pergi kt stadium melawati shah alam.tp x beli apa pn sebab cam blur nk beli apa.haha.dh la datang sorg,pastu 1st time kn..

aku pergi hari ahad pagi.berjaya jugak la ajak husband join skali.memula dia buat muka gak bila sampai sana sebab tengok berduyun2 manusia kt situ..dia dok melepak kt tepi2 lorong tu je.tp dah lama2 bila dia datang join cari barang,dia kata cam enjoy lak..huhu

even aku x tau lagi gender baby aku,tapi dh menggatal nak beli gak barang2 baby.so aku pilih warna2 baju yg selamat.hihi..aku dapat la capai gak 6 baju average rm5-rm12.pastu beli changing mat,wiper,bedak,bag,blanket ape lagi nth.wiper beli smpai 4 pax.haha.hubby kata wiper kan mmg guna selalu.aku sebenarnya x nk beli banyak2 dulu sebab takot x sesuai dengan skin baby..tapi dh hubby kata beli je,aku pn beli je laaa...hehee~
ni la baju2 yg aku beli.warna2 selamat.haha.boy o girl boleh pakai.tapi x de yg newborn.yg ni 6-12m..


satu lagi barang yg aku beli sampai menjadikan total price rm300++ ialah diapers!!!aku nk beli 3 pax je.tp hubby gak soh beli sekotak terus sebab 1 pax salegirl tu kata leh guna 2 weeks je..sekotak 6 pax.hamek koo!!! T.T..tapi kat sini murah dari kt luar rm3+..tu yg rembat gak..ngeh3~

ni la pampers yg dh meragut duit aku.ingat dh amik baju murah2 x de la total mahal sgt.haha.tapi x pe,even not now,but later mmg kena beli gak kan.hu




4 comments:

  1. Wahhhhhh byk nye shopping pampers hihi... Aritu i beli 2 pek jek huhu xpe nanti bole buat stok sbulan trus hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal..hubby saje je soh beli byk2 terus sbb mesti masa kite dlm pantang nnt dia malas nk beli pampers.terus buat stok 2 bln kot..haha

      Delete
  2. sarah tak g pun.sbb sure tahu ramai yg tak larat nk redah bile nm clearance stok.hehe.tp berbaloi la tshirt murah2 gitu.kalau kat luar xde nye nk dpt rm5 kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah sarah..kalo kt luar maybe x dapat harga cmtu.tapi kalo cari betol2 jmp gak kot.just larat x larat nk kua survey2 je laa..;p

      Delete

[iklan seketika]