[iklan seketika]

Jul 13, 2015

PUSPAKOM Inspection for TRANSFER OF OWNERSHIP



Alhamdulillah..yg ni pulak settled!hehe.
1st step aritu harusla habiskan hutang kereta ngn bank =)
Lagi 1 step nak ke JPJ tukar hak milik kat dlm geran tu..

Cerita awalnyaaa..........
Kete ni even aku yg guna,aku yg bayar monthly payment,tapi nama atas nama abah aku.hehe.sebab nak dapatkan NCB tu..kalo dapat NCB,bayar insurance murah oii..55% disc..bayangkn kalo insurance kena rm2000,dpt NCB 55%, bayar rm900 je!!manyak beza oiii..hehe

Skrg installment kereta dh habis,*alhamdulillah~~~* so, aku plan nk tukar nama aku.hehe.abah pn ok je..reason sebab kot2 nnt nak tukar kete lain yg besoo sikit,kononnya anak ada 10 la kan..hahahah..so,nama aku dh boleh amik NCB utk kete baru nanti...

Nanti aku share kn detail apa procedure nk tukar hak milik kereta.. =)

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]