[iklan seketika]

Nov 18, 2014

Unplanned saturday activity: BUKIT TINGGI PAHANG

Bbrp minggu sebelum ni aku mcm plan2 je nk pegi bukit tinggi ni..tgok blog org cite macam menarik je tempat tu..bangunan dia..kawasan dia ala2 kat france la konon.hahaha..plan je la tp x tau bile nak pegi.

Pagi sabtu lepas,bangun2 cakap kat husband nk pegi pasar klang la,beli bahan basah.next wiken MIL n FIL nak datang..pastu leh singgah breakfast kat teluk panglima garang,makan nasi lemak sambal sotong kat gerai kampung tepi jalan tu..nyum3.sedap!!hihi.lama x singgah sana.

Tgh2 siap,husband borak ngn jiran sebelah pasal cameron highland.ttbe aku pn sebut la,jom la pegi bukit tinggi..sejam je pun org cakap!!*sesi mencucuk.padahal husband dh kat dlm kete*hahaha.husband kata jom la!!!!huh???betol ke??apa lagi,aku capai la selai baju+tudung,baju husband selai.knon nk tukar dlm kete ke kat tandas awam ke..semua tu masukkn dlm bakul anak yg slalu bawa p babysitter dia.dlm tu dh ada baju n pampers bagai..semua aku sumbat dlm bakul tu.wakakakakaa.dengan pakaian nk pegi pasar je pn!!!bayangkn la cmne pakaian aku.kahkahkah..lantak la.harap2 x de org kenal.lgpn awal lg kot ktorg gerak.pkul 8.30am kot gerak..


Sampai sana pkul 10am cmtu..kena bayar rm12 per adult.agak mahal gak la bg aku.kalo charge per car pn dh ok.kalo dlm kete tu 6 org,rm12 x 6...agak gila gak!
Tp honestly aku rs x best pn kat sana.x tau apa yg menarik bangunan je kot nmpak unik.hahah.myb sebab dlm poket ktorg ada RM4 je!!!nk makan ke beli brg ke sume x boleh..hahah.nama pn on the spot plan,kami tgok pn bawa brp henggit.nsbaik duit nk masuk cukup..;p atm pn ktorg x jumpa.petrol station pn x jumpa.ktorg jln kat bangunan tu je..segala mala farm2 tu x pegi pn..after 1 hour.ktorg balik...mcm pegi sana main2 je kan.bahahhahaa.




posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]