[iklan seketika]

Nov 25, 2014

ambil kisah NAMA PANGGILAN anak!

x tau la aku ni terlebih concern ke hape..wakakakaa.tp mmg dari dlu aku berkira gak la nama anak.x mau panjang2.pendek senang nk panggil n kekal maksud namanya..asalnya aku x mau pn ada 2 perkataan,tp dh baba dia beriya nk tambah 'nur'...letak laaaaa baba oii.

masa anak kecik lg aku mmg panggil anak aku nama penuh, 'insyirah'..tp bila dia dh besar,aku dok pk2 susah pulak dia nk sebut nama dia sendiri..huhu.so aku cari nama pendek yg baik maksudnya..kalo boleh x nak la nama panggilan mcm comeiii je..mcm comeii je..tp x bermaksud.hehe.

nama panggilan pn siap nk survey oii..dasar lorat gak la ibu ko ni nak..hahahha.
ni la hasilnya...


lagi dekat nama dia dengan ni..tp tgok maksud,mcm x seswaiiii je..hihi

nak cari 'chia' memandangkn dia dh pandai sebut 'chia'...bila mood dia baik,kita tanya smbil tunjuk dada dia..
"Ni sapaaa???"
"Chiaaa".hahaha.
tapi x de maksud yg dijumpai lak..

pastu jumpa yg niiiiii..........


yg ni agak seswai..huhu.so selain 'insyirah'..ibu panggil 'shea' la yee..

Noted! =)

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]