[iklan seketika]

Apr 28, 2014

HIGH blood pressure AGAIN and AGAIN

sabtu lepas,utk sekian kalinya aku sakit kepala yg amat..utk kali keduanya aku cek bp kat clinic..mmg border line lagi..hp 140++...doc kata kena tido cukup,berehat banyak..jgn mkan ajinomoto banyak sgt..ok,ajinomoto tu mmg aku admit mungkin!sebab tengah catu air ni mmg aku rs galak je aku makan kat luar sekarang..malas nk masak sbb malas nk basuh periuk kuali bagai.hahah.tp yg tido cukup.........cmne nk tido cukup.bukan setakat cukup,lena pn idok sejak ngn chikenet ni.huhu..aku dh la mmg jenis cepat terjaga..anak ngekkk sikit je,aku dh terbangun...dengar bunyi pintu husband pegi toilet tgh malam pn terjaga.adeh,mana la nk lena..lagi pagi2 yg dengan tido x lena,nk kena tempuh jam hari2 pegi keje..lg la high blood pressure aku..haishhh~ dugaan2..
esok nak cek lg.for few times,akan cek selang 3 hari,nk tgok cmne blood pressure aku.kalo maintain tinggi je mmg aku kne makan ubat darah tinggi la gamaknya..aku harap sgt bp aku ni tinggi sebab stress je..mmg aku ngaku la jumaat lepas,sehari sebelum sakit kepala tu aku mcm pressure sikit.huhu..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]