[iklan seketika]

Jan 10, 2013

muktamad,ianya WUJUD!alhamdulillah~

today i'm on leave!!!!huhu.bestnya kalo dok rumah je.tp kalo hari2 dok mcmni mmg bosan gila gak..haha.kenapa aku cuti arini????

sebab aku nak pegi scan~SCAN BABY!!!! =)))) alhamdulillah dh masuk 3 months and everything went smoothly.actually dh buat UPT sendiri bln 11 aritu and the result is positive.tapi x berani nk share ngn ramai2 sbb dengar kata awl2 kandungan baiknya diam dulu sbb mcm2 boleh jadi..kandungan pn x kuat lagi..aku just bgtau famili n kawan terdekat je dlu.

ni bila dh scan dan tengok sendiri dengan mata kasar ini, yakin la aku yg anakku sememangnya telah wujud! dh besar dh pn.dh boleh nampak kepala,tangan kaki bagai..macam x percaya masa tengok screen tadi.aku dh ada ANAK ooiiiii~ haha.alhamdulillah...^.^

aku pn x plan nak heboh2 dulu.cukup la letak kt blog ni dlu..huhu.lama2 insyaAllah share jugakla kegembiraan aku ni ngn orang lain...

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]