[iklan seketika]

Dec 24, 2012

'OTAI' husband..being secure or scared???

mmm~ tetiba terlintas dlm fikiran ni ha..kalo laki aku sorg yg GANAS,adakah aku akan rasa selamat sebab bila ada org buli,mesti dia tolong selamatkan..ataupn aku akan rasa takot sebab bila dia dh over ganas,ada orang akan dengki n buat sumthing bad to him or to me..(T.T)

actually ada kisah disebalik title tu.smlm ktorg laki bini pegi korean wallpaper..pastu nak balik tu ada pulak sebijik kete ni halang jalan keluar..memang dia halang semua kete yg park dlm area tu..dahla contact number x ada..hand brake pn x release..grrr~ ada beberapa orang gak dah tunggu empunya kete tu dtg.rupanya dorg dh tunggu dkt sejam..dorg dh keluar masuk keluar masuk IOI mall dh tapi kete tu still x gerak2..ktorg mls nak jln lepak dlm kete..dkt 2 jam gak la menunggu..last2 aku ckp kt husband aku nk masuk IOI mall..bosan dh tunggu.

hubby stay dlm kete je smpai la ada sorg brader ni dtg dgn kawan dia..dari jauh muke marah2..ttiba PANNNGGG~!!! dia sepak kete aku..gilaaa!brader tu x nampak hubby aku dlm kete.dia ingt kete aku yg halang jalan,padahal ktorg dh tunggu berjam2 dlm kete..apa lggg...hubby aku apa lagi~ dgn hangin menunggu dlm kete, keluar pastu dgn muke nak gado kata "APEHAL KO!NAK GADO JOM LA..KO MCM SAMSENG NAK SEPAK2 KETE AKU NI APEHAL...." kata laki aku..hahahaa.muke brader tu dh cuak dh sebab x sangka lak ada orang dlm kete..nak cover punya pasal,siap peluk2 lagi hubby aku sambil kata "SORI BRO SORI"..huhu.-ni base on cerita hubby aku la in fact mmg aku dh tau pn laki aku sorg yg sometimes mmg agak ganas and unpredictable..boleh je nak gado2 ni..

kisah seterusnya aku mls nak cite lg..nanti jadi novel lak..haha.but at the end of the scene,brader yg sepak tadi tu siap bagi name card lg kat hubby aku.haha.konon2 nak kawan la.pastu laki2 yang menunggu tu angkat la kete KANCIL yg block tu 4 orang..alihkan tempat lain.block kete lain pulak sebab mmg x de tempat yg sesuai lagi.haha.nasib la kalo kete yg kene block tu buat hal gak kat KANCIL tu..huhu. pastu dorg bg sikit 'souvenir' kt kete tu tanda protes.ish3~ nsbaik aku x ada ketika kejadian.kalo x mesti aku dh membebel kata jangan buat...

papehal pn, patutkah aku rasa bertuah sebab aku tau laki aku boleh lindungi aku kalo ada yg buat hal..ataupn aku kena rasa takut sebab maybe ada yg x senang dgn tindakan hubby aku..mmm~ tp smlm dia kata dia x akan start dlu unless kalo ada org yg dh start dulu..mcm brader yg x pasal2 sepak lampu kete ktorg..nsbaik lampu kete tu x ada apa2..
source: internet

2 comments:

  1. Hi! I ade stumbled upon ur post pasal door gift mint tin. Boleh u emel I x vendor's contact dengan her quotation?
    missyelin@gmail.com

    ReplyDelete

[iklan seketika]