[iklan seketika]

May 20, 2012

solemnization D.A.T.E

dah 20 hari masa berlalu selepas bergelar tunang org..(tp mcm x rasa apa2 beza pn..hahahaa).since tunang dulu pn, br 2x kot jmp en.P..bagus la cmni.x payah jmp slalu..;p

so, last week confirmkn ngn parent nak buat majlis bila..discuss punya discuss, kata sepakat nk buat +++++++..x leh la bgtau sekarang..huhu. ni tgh tunggu feedback pihak en.P dorg boleh x that date..

ni baru je smpai putrajaya dari melaka..wiken baru ni balik kg.tgok abah dah stat tgh bz kumpulkn nama2 tetamu nak jemput..huhu.gooood~ mmg abah suka buat awl2..abah mmg bukan last minute person.aku x tau la aku yg last minute person ni dari baka sapa..hahahaaa..mak pn x de la buat keje last minute..

so progress dari pihak aku a.k.a diri aku sendiri la, aku dah start2 cari photographer n videographer..plan mcm nak buat short video time nikah je.dah deal ngn abg sorg nk..tp x byar ntok book tarikh..nnt dah confirm baru bgtau..(ko nak bagitau sape sbnanya ni???ada ke org nak baca post ko ni??????ngeh3~)
ntok photographer pn dah usha2 abg tu free on my date.tp nk deal lg..kalo leh nk mintak harga melaka la..abg tu dok nilai..harga of course la harga kl..org2 kl kn kaya..letak harga mahal pn tadaa hal..;p
mmandangkn aku org pekan, aku harap abg tu dpt adjustkn harga..

next progress aku nk usha goodies..x tau ape nk bg ni...mmm~
nnt nak listkn barang apa yg seswai lg unik untuk tetamu...

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]