[iklan seketika]

May 29, 2012

alaa..lama lagi nak buat HIV Test

aku skrg ni tgh sibuk nak settlekan benda2 yg remeh x berapa remeh ni laa..aku KENA buat jugak benda ni??apa dia dan kenapa???
aku skrg tgh sibuk explore tempat HONEYMOOOONNN..huhu.to b honest, aku sbnanya dah burn rm500++ sebab book airlines awal2 dulu.time promotion,kena la book awl2..mana tau rupanya masa x seswai..so untuk x rasa menyesal sgt,aku kena cari gak tempat lain n kalau boleh aku nak yg ada promo n berbaloi laa...ni yg tgh sibuk2 cari flight ticket n tempat nak pegi..and at last,aku dah jmp..mana????hik3~ simpan dlm kocek dulu..

pastu aku call klinik kesihatan putrsjaya nak buat HIV Test..plan nak buat jumaat ni..mana tau plg awl tgh bln 7 nnt.maaakkk aiii~ bia betik..org tu kata tu plg awl yang kosong..earlier date dah booked by others..waaa~ panjang gak Q..tp it's ok.better buat dekat2 majlis..aik??dah nak dekat ek..hahahaaa..seperti TIDAKKKKK PERCAYA!!! mcm byk je x siap..so kepada B2B yg nak settlekan HIV Test ni awl2,sila book awal2 yekkkk...

nak kahwin dah ke aku ni?????;p

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]