[iklan seketika]

Jun 13, 2016

Operasi mengecat dinding; mencabut wallpaper


X pasal2 aku terjebak nak mengecat dinding lak.hahahahahaaa.mcm mudah.tp mmg mudah la kalo coraknya plain je.keh3~ org cat bercorak pn patern batu bata,aku menggatal nak buat corak cenggitu...nasib badan la..haha.tp kalo betul2 ada masa n concentrate je 1 hari,boleh siap kot..kalo dh aku ni buat sikit2.berenti banyak2 mmg kesudahnya berhari2 la kan..hahah.ni pn sebenarnya x siap lg.area wallpaper tu aku x habis buang lg.leceh rupanya nk tanggalkn wallpaper.nsbaik dinding tu jd aku tampal.hahah.rupanya ada tips cmne nak tanggalkan wallpaper.nnt aku share la kalo ada masa..



Saje buat warna biru2 kelabu sebab nk.matchkn dengan drawer kat hall tu..
Dh 8 ramadhan,x tau la sempat siap x.haha.kalo dh siap aku tepek sini.kalo x tepek tu x siap la tu.kah3.kalo ada org dtg rumah,bgtau dorg ni seni..kehkehkehhh 😂

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]