[iklan seketika]

Oct 2, 2015

Next month dh nk deliver baby baru!!!!

Lama betul laaa x jengah blog.hahah.dh bersarang,bersawang...ok,x sempat pn nk cerita panjang.nk cerita byk pn x dr idea lg..just nk remind skrg dh masuk bulan 10!!!next month dh nk deliver baby baru.yahoo~

Tapi utk kali ni x buat pape preparation pn lg.bukan x excited nk dpt baby baru.tapi x ingat bila sebenarnya masa sesuai nk prepare.hahaha.awal sgt ke..tp paling best,sampai skrg pn aku x scan gender baby.. ^.^" konon nk surprise la tuuu mak pak nyaaa.myb dats y la kot x prepape pape lg..sebab x tau lg adik kak shea laki ke perempuan..kalo scan kat kk pn dok tgok jantung,saiz baby..aku diam je x tny gender..hee~

Pregnancy kali ni pn aku focus kat HB aku..x pernah nk cecah 11..dok risau yg tu je laa..rasanya last pregnancy pn myb rendah.tp aku buat check up kat hukm,dorg x amik port pulak pasal HB aku.amik darah pn mcm idok jee..dlu sibuk pasal daycare aku tu la..pasal papiloma..pasal aku ada GBS +ve..penyakit lain la pulak..macam2 la.hihi.tp alhamdulillah semuanya lancar dan selamat......

Eh,td macam kata x de benda nk cite...panjang la pulak..haha.

Ok..byee!!!!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]