[iklan seketika]

Mar 23, 2015

KETAM masak lemak buatan SUAMI

Kononnya hadiah besday la ni..adehh!!!
Mulanya laki aku nk beli ketam,nk masak lomak katenya..
Dia soh aku buat.
Masalahnya aku x katam blaja siang ketam cmne dari mak aku.hahahha.yg aku tau mak aku ada belah dua buang sepit2,ketuk2 lagi kasi rangka dia x keras sgt.
Soh dia siang,gupenya dia pn bukannya tau sgt.
Last2 aku kata malas nk masak,dia nk makan dia masak..
Dengan gigih dia dok dapur,tung tang tung tang.siap!
Tergelak beso laa aku tgok ketam yg x di ketuk kakinya,x dibuang rangkanya..x dibelah dia..nasib la labiiiiii..
Janji aku telan je.aku bukan cerewet pn!wakakakkaaa
Lepas makan tunjuk gambar kat mak aku,mmg kena gelak laa..

Ni la gupenyaaaa.....^.^ nway,tq baba masakkan utk kami..insyirah pn bedal je ketam tu.hahah

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]