[iklan seketika]

Oct 7, 2014

babai HTC..welcome LENOVO

cermin ku retaaakkkkk~~~ seribu.....

nampak x garisan radar tu.hahah
dah tiba masanya wahai HTC..huhu.anda dah semakin parah..dah berbulan2 gak la aku guna hp berscreen retak..mula2 sebab jatuh.pastu ditambah retakan oleh cik puan muda insyirah..diavmain lempar2 tanpa berperasaan dan tanpa belas kasihan..huk3.sebelum ni even dh retak still lg guna.even dh keluar garisan2 mcm radar *bak kata encik suami* but still lg guna..yg buat aku hilang sabar bila nk connect utk charge,x connect2..haha.dh rosak kot.dh tonyoh2 masuk charging hole dia pn x detect2..nk select program pn semakin lama semakin susah..nk on off hp lg laaa,kena bukak back cover,tekan guna kuku baru boleh.wakakakkaaa
akhirnya datang la ini........
tarikh beli : 2/10/2014
LENOVO A806..hasil titik peluh tido 2 3 pagi...hasil titik peluh x tido kat office time lunch..haha..ni guna duit hasil dari jualan kat The JAR Lover..huhu.alhamdulillah~ aku bukannya minah gadget..aku mmg jarang sgt nk tukar2 hp ni..previous hp pn aku tukar semua sebab rosak..hihi.

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]