[iklan seketika]

Aug 15, 2012

listing guest name

tadi tetiba nak countdown wedding date..oopocot!!!!tinggal 44 hari je lagi~ terus rasa macam darah aku naik..haha.dah dekat oii..neves2~ ari tu last kira stil 100+ camtu..huhuhuuu.cepatnya masa berlalu..pastu terus sms en.P bgtau dia tinggal 44 ari je lagi..;p
in progress: listing guest name. rupanya I still remember full name of my friends..even from secondary school pn aku ingat lagi nama ayah dorg..hahahaa..not all, but mostly laaa..
so lepas taip2 nama diorg, aku target around 100 je la kawan aku yang aku jemput personally.yang through fb ke sms ke, tu lain kira..aku pn mcm x bajet pn dorg semua yg aku jemput nak datang..ye la.jauh kan..kesian gak kalo dorg nak kena datang jauh2 sbb nak dtg kenduri aku..

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]