[iklan seketika]

Jul 20, 2012

VIP door gift

skrg tgh bz menempel ribbon kt door gift..huhu.banyak lagi oooo~ tgh2 nempel, tetiba baru teringat x cari lagi bag untuk VIP..mmm~ dgn sepantas kilas meng'google' idea bag apa yg comei2 nak bagi, terjumpa lak blog fiza amran..bekenan lak kat box yang dia post..fortunately, dia ada letak email dia..aku memang suka contact directly,apa lagi terus hantar email kat dia..nasib baik dia mmg active email..cepat gak dia reply..really appreciate.dia siap bagi link kat mana dia beli..pastu................

mmm~ panjang lak nak cerita, short storynya....aku dah buat payment kt company tu..tunggu barang sampai je..keh3~ sgt pantas aku deal..untung ada online banking..hahahaaa~

agak2 kalau ada yang jengah blog aku ni,pastu nak tau detail box aku beli kat mana, feel free to asking me! =) tanya fiza tu pun boleh..huhu.
ni antara koleksi box yang company tu jual, yang aku minat, tapi x beli..haha.aku beli lain. 

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]