[iklan seketika]

Apr 23, 2012

1 week to change my status

mcm x percaya je lg 1 week aku will be booked by some1..hahah.org lain tunang plan 2 3 bulan..aku 3 weeks je kot...ish3~ sgt x patut n selambeeee je aku..hahahaaa.

wiken baru ni aku balik kg.settlekn pape yg patut..memula x tau nak buat mini pelamin ke x..ke wat dalam bilik je..discuss2, last2 wat jugak..huhu.tp wat sendiri..nsbaik~ huu.aku x nak beria2 gak nk wat pelamin tu.kalo wat pn simple2 je..wat sendiri..mak aku memule siap nk panggil cikgu skola abah dulu,tp nsbaik cikgu tu x dapat tolong sbb barang2 dy dh de org pinjam..ngeh3~

k,today aku nak compilekn semua bajet aku untuk tunang ni..

1. dulang hantaran                  -  RM170
2. tempah baju tunang             -  RM130
3. mak andam                         - RM130
4. cup cake                             - RM50
4.prepare buat pelamin
    -  kain + shawl                    - RM32
    - kertas2                             - RM21


Total = RM533

waaa..sampai 500+++ ooo.. byk gak tu bagi aku yg mcm plan x plan nk wat tunang meriah2 ni..hahahaa..
mkn2 lak nsbaik mak abah sponsor..weweweeee~ ;p


1 comment:

  1. bila tgok blog org lain.rupenya bajet dorg tunang sampai beribu raban..hahahhaaa..rupenya rm500+ aku ni sgt la ckit..huhu.so i can say this is gooooddd~!!!!=)))

    ReplyDelete

[iklan seketika]