[iklan seketika]

Feb 19, 2012

en.P dah GELABAHHHHH~ (^.^)

arini aku sibuk wat goodies bag..huhu.knon2 nk try wat ntok wed aku.tp pk2 aku nk try wat bisnes ngn product tu..x tau la menjadi ke x..hahahhaaaa..aku ni cam x de kepakaran nk wat business je..wat2 x menjadi..tp mmg teringin nk jd businesswoman!!!!!!!

fuh~ ok abaikn above paragraph..hee.aku patut cite psal wed aku..dis blog bout my wed preparation..not about business!eh,tetibe emo lak..huhu.ok,smlm aku cm x caye en.P ask me to show him our gantt chart..waaa,baru nmpak dy mmg bersungguh2 gak.aku ingt aku sorg je yg cm terpikir2..rupenye dy cm cuak gak tkot x sempat coz his cousin pn nk kawen gak dis year..tp cm mostly completed..

ooo..x state lak when is our wed date.we decide to make it on sept..arp sompat laa!!!en.P cm x reti lg nak bajet2 mase..dy hengat kejap ke ape nk wat preparation.tp aku nk x nk la cm over excited ttbe nk wat preparation cari barang2,cari baju,cari sgale bagai..tnggu org msok merisik dlu baru move on..hihihihiii..

nway,plan within dis month;

1. kursus kawen - 3&4 mac
2. HIV test - ??
3.saiz cincin - ??
4.beli dinar - target b4 bln mac

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]