[iklan seketika]

Jan 11, 2012

searching house...*.*

lame dh aku x coret dlm ni..huhu.anyway,skrg aku tgh cbuk cari rumah nk beli rmh ntok mase depan..cewah!;p psal wed preparation aku stop jap laa.nk concentrate kt rmh je dlu..susah btol la nk beli rmh. the most difficult thing is nk cari yg freehold..mmg payah kak lah..lg2 nk cari area taman puncak jalil tu.mmg la majority leasehold.aku pn x tua la ok ke x sbnanye beli leasehold..tny member2 dorg pn rmai yg beli leasehold gak..nnt nk jual balik kee (manela tau;p) mesti susah sbb kne cari bumi gak kan..last2 pk2 cm nk beli jela leasehold..tp harge lak bukan men melambong2..kalo dh lease tu bagi la murah ckit.huhuh.hampeh tol la agent ni..cekik darah! arp2 jmp la jugak rmh yg seswai...aku pn cm dah penat dok cari2 kt tenet ni...


ni tgh cari2 sticker..
taip cni je la snang..baru ingt..;p

1. alibaba-jayakil
2. alibaba-synergy print
3. EAN marketing

1 comment:

  1. Great, great post! It’s something I have never thought about, really, but it makes a whole lot of sense. Thanks for sharing
    Kia Borrego AC Compressor

    ReplyDelete

[iklan seketika]